A hírhamisításon is túllőtt a TV2, de ez még mindig csak a kezdet


Nem szeretünk politizálni, de ami a Vajna-Habony kézbe került TV2-nél történik több mint bicskanyitogató.

Juhász Péter feljelentette a TV2 munkatársait, mert szerinte a tiltott adatszerzés bűncselekményét követték el azzal, hogy bekameráztak a házába – tette közzé az Együtt politikusa a Facebook-oldalán. Juhász azt is kérte, hogy foglalják le a TV2 kameráját, amivel elkövették a bűncselekményt. Ha ez nem történik meg az azért lesz érdekes, mert a rendőrség nem olyan rég lefoglalta a 444.hu kameráit, amelyek egy drónra voltak felszerelve és amelyen Orbán Viktor 5 kastélyból álló uraságánál kameráztak.

Juhász Péterről csütörtökön készített egy riportot a TV2 Tények című hírműsorához, amelyben bemutatták Juhász Pétert, ahogy elindul II. kerületi budai otthonából. Egy ingatlanszakértő arról beszélt a műsorban, hogy a környéken 300 és 800 ezer forint közti áron lehet lakást bérelni. Mivel Juhász Péter bevallott fizetése nettó 350 ezer forint, ezért a TV2 azt próbálta bebizonyítani, hogy ebből nem tudná kifizetni a budai lakásának bérleti díját.

Az ügyben interjút is kértek Juhász Pétertől, aki azt nyilatkozta a csatornának, hogy tényleg csak 350 ezer forintot keres, emellett adományokból tartja fenn magát, de a feleségével együtt fizetik a lakbért, ami amúgy csak 200 ezer forint. A TV2 riportjában Juhászra “a drogügyeiről is ismert”, illetve “egyszerre több tisztséget is betöltő” politikusként hivatkoztak.

Juhász azt sérelmezte, hogy a riport során vágóképként számos felvételt készítettek a házáról és szerinte az életterükbe is bekukucskáltak, mindezt az ellenzéki politikus szerint azért, mert ő maga Orbán Viktor ingatlanügyeit kezdte firtatni.

A Juhász Péterről szóló riport a TV2 Tények műsorában 21.15-nél kezdődik:

Az Együtt politikusa ezek után közzétette a vele készült interjú vágatlan változatát, amelyben a TV2 riportere, Kunfalvi Nóra Szilvia többször is visszakérdezve arról kérdezgeti, hogy hogyan tud megélni 350 ezer forintból, majd olyan erősen célzatos kérdést tett fel, hogy “a korábbi kendertermesztésből nem maradt-e valamennyi”, később ezt úgy módosította, hogy Juhász “kendermag fogyasztáshoz alkalmas eszközöket árusított”. Juhász ezt rágalmazásnak nevezve visszautasította, illetve közölte, hogy nem fogyasztott soha kendermagot.

A vágatlan videót is érdemes megnézni, hiszen ebben láthatjuk, hogy a híradóban közzétett anyagban hogyan változtatták meg Juhász mondanivalóját, úgy hogy a mondat felénél belevágtak az anyagba.

 

Oktató videó!A TV2 híradójának felvétele vágatlanul. Eredetileg, mint láthatod, élő adás lett volna, de a technika ezt megakadályozta, és nem került fel akkor. A FB valahogy mégis kitette ma reggelre (amit magam sem értek, hogyan). És ha már itt van, nézd meg, hogy milyen válaszokat adtam a TV2 riporterének, amiből lett a tegnapi híradó.Oszd meg, hogy mindenki lássa miből vágtak ki mit.(Az alábbit még tegnap írtam hozzá, amikor úgy volt, hogy élő adásként fut – ezt már olvastad végül más posztnál.)—Felhívtam a figyelmet arra, hogy Orbán egy 13 hektáros területen él 5 kastélyban. Tegnap még az is kiderült, hogy a birtokot övező földeket is mind megvették Mészáros Lőrinc neváre, aki Orbán strómanja. Vagyonnyilatkozati eljárást kezdeményeztem ellene.Erre mi a TV2 reakciója? Nem, nem azt kezdik el kutatni, hogy Orbánnak honnan van ennyi pénze, hanem azt, hogy nekem miért nincs.Mondjuk jogos, engem is idegesít. Ha téged is zavar, hogy nincs pénzem, ide utalhatsz. Juhász PéterOTP 11773133-00411716Ma reggel Irént vittem iskolába. Ahogy kilépek a kapun, azt látom, hogy egy óriási kamerával áll egy ember az utcán és leskelődik az ablakunkba. Akkor még nem tudtam mire vélni a dolgot, de most bejelentkezett a TV2, hogy jönnének megkérdezni az ingatlanjaimról – jelntsen ez bármit is. Tehát az van hogy az állami pénzből megvásárolt, majd állami reklám milliárdokból fenntartott TV2 nem Orbán vagyonosdását nyomozza, hanem engem próbál lejáratni. Kíváncsian várom, mi kerül a híradóba abból, amit elmondtam.Viszont be kell valljam, igazuk van. A helyzet az, hogy ma, március 17-én még mindig nem tudtam kifizetni az albérletünk esedékes díját. Épp tegnap este írtam a főbérlőnknek, hogy a türelmét kérem. Nagyon rendes és türelmes velem. Azt már el sem merem mondani, hogy a telefonszámlámmal is így állok, lehet, hogy már ma egyirányúsítják.Szóval az van, hogy lebuktam. Nincs pénzem. Nem szégyellem. Vagyunk így egy páran ebben az országban. És ezt most bemutatja a TV2 is. A nézők segítségét fogom kérni, mert szerintem is méltatlan, hogy a korrupció felszámolásában legaktívabb párt egyik vezetője nem él meg a fizetéséből.Remélem segítenek majd.Ha neked is van lehetőséged, hogy segíts, azt is elfogadom. Az is öröm számomra, ha megosztod ezt, hátha más tud, és akar segíteni.Köszönöm.Ide utalhatsz, ha támogatnál:Juhász PéterOTP 11773133-00411716—Orbán 5 kastélyban él:https://www.facebook.com/Juhi.JuhaszPeter/photos/pb.478686885537133.-2207520000.1458156687./1029665767105906/?type=3&theaterÉs a körülette fekvő területeket is felvásárolta már a strómanja:http://atlatszo.hu/2016/03/16/meszarosek-terjeszkednek-a-hatvanpusztai-orban-birtok-korul-plusz-felezer-hektar-a-felcsuti-gombocnek/Ha te is szeretné ilyen jól élni, politizálj becsületesen! Csatlakozz hozzánk!http://egyuttpart.hu/csatlakozz/#nincshatalmukfelettem#nincshatalmukfeletted#Együtt #átlátszó#KorrupcióKormánya#fideszmaffia#korrupció

Közzétette: Juhász Péter – 2016. március 17.

A Juhászról riportot készítő Kunfalvi Nóra Szilvia egyébként korábban a Hír TV Célpont című műsorában dolgozott és egyike volt azoknak, akik Simicska Lajos tavaly februári kirohanása után egy videóval mondtak fel, közölve, hogy szerintük “Orbán nem geci”. Kunfalvi ezután a kormánypártivá alakított Napi Gazdasághoz került, a Hír 24 szerint azóta dolgozott a Habony Árpád-féle 888.hu-nak is, a TV2-ben pedig február óta dolgozik, itt első riportját Pukli István és Zuschlag János ismeretségéről készítette.

Kunfalvi egyébként a Budapesti Corvinus Egyetemen tanítja is az újságírást, “Az oknyomozó-tényfeltáró újságírás” címmel tart szemináriumot, ami már önmagában is nevetséges tény, hiszen éppen most bizonyította, hogy ő maga nem járt ilyen órákra…

Szólj hozzá!

Hozzászólás

Ez is érdekelhet Tőle

Komment