A TV2-nél még ahhoz is hülyék, hogy lejárassanak valakit

Szóval azok után, hogy a TV2 az emberi méltóságot a porig taposva tudósított a hajléktalanokról, a héten egy másik témával is sikerült bebizonyítaniuk, hogy nem csak kézi vezérlésűek, de még dilettánsok is.

A dirk gergens vezette TV2-nél ugyanis egy lejárató riportot akartak csinálni a HVG újságírójáról, Gergely Zsófiáról (ami már önmagában felháborító) aki a héten írt egy cikket a TV2 peréről, de az anyagban nem őt, hanem névrokonát, a Négy Mancs Alapítvány korábbi projektvezetőjét mutatták.

Természetesen senkinek nem tűnt fel a hiba, még a híradót főszerkesztő szarai viviennek sem, pedig ő éppen Gergely Zsófia beosztottjaként dolgozott még annak idején a Nők Lapja Cafénál. A legszebb pedig, hogy éppen személyiségi jogokra hivatkozva rugdosták kicsit Zsófiát és éppen ez volt az, amire nagy ívben toltak a TV2 riportjában, ahol ha hírolvasó, hírszerkesztő lennék felköpnék és aláállnék.

Nem sokkal később a Tenyek.hu oldaláról törölték a videót, aztán Facebookon ismerték be a hibát.

A TV2 Tények című hírműsorunk mai adásában névazonosság miatt tévesen mutattuk egyik riportunkban Gergely Zsófiát, a Négy Mancs Alapítvány programvezetőjét. Az anyagban nem róla, hanem a hvg.hu egyik újságírójáról, Gergely Zsófiáról volt szó. Az érintettől ezúton is elnézést kérünk.

A közlemény meglehetősen szűkszavú, de a kommentelők azonnal akcióba lendültek, amit a csatorna képtelen volt tisztességesen kezelni, helyette inkább ezer számra törölték a kommenteket.

A TV2 műsora nem előzmény nélküli: korábban a Magyar Idők, majd a 888.hu is ugyanazokat a vádakat hangoztatva ment neki az újságírónak. Gyakorlatilag több különböző témát is igyekeznek bevetni, így kijelenthető: nem egy adott ügyről van szó, hanem az újságíró személye ellen indítottak támadást, de ezt is hamis vádak alapján teszik – ezt nevezi a szakzsargon karaktergyilkosságnak.

gergely-zsofia-tv2

A Tények állította, Gergely Zsófia úgy tudósított többször Spéder Zoltán peréről, hogy azon nem volt jelen. Mint azt a Hvg.hu munkatársa az MNO-nak is megerősítette: ez nem igaz, a bírósági jegyzőkönyvekben is szerepel a neve.

Gergely Zsófia egyébként a Négy Mancsnál nem tevékenykedett, az Origónál viszont hat évig dolgozott: érdemes lesz tehát figyelni, volt munkahelye is rászáll-e az ügyre, ahogy egyébként ezt gyakran látjuk a Lokál–Ripost–TV2–888-tengely esetében. Remélhetőleg ők azért nem keverik majd össze a névrokonával.

Ha a TV2-nél dolgoznék felköpnék és aláállnék.

Szólj hozzá!

Hozzászólás

Ez is érdekelhet Tőle

Komment