Megszűnhet a Morning Show


Nagy bajban a Morning Show! A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak (NMHH) ugyanis ismét célkeresztjébe került a műsor. Sebestyén Balázsékat ezúttal a Morning Show december 30-i és január 4-i adás miatt vonhatják felelősségre.

Morning Show Class Fm

A műsorvezetők, Balázs, Vadon Jani és Rákóczi Feri „a kifogásolható műsorrészek nem a korosztály számára feldolgozható módon használt humorral, kifigurázva (…) ábrázolták az erőszakot, valamint a felvetett szexuális témákat érzelemmentesen, erős obszcén kifejezésekkel ábrázolták” – írta az NMHH közleményében.

A hivatal a kölni szilveszteri erőszaksorozat történéseinek sajátságos feldolgozását és egy másik adásban, a gyerekek alkoholfogyasztását túlzottan félvállról vevő nyelvezet használata miatt indított eljárást.

A Morning Show-t gyártó Class FM nem először kerül a Médiatanács látókörébe. A rádió 2014. szeptember 1-jei műsorában az ELTE egyetemi gólyatáborában történt nemi erőszakon viccelődött. Akkor a rádiót félmillió forintra büntették. Ha most is elmarasztalják őket, akkor büntetésük sokkal súlyosabb is lehet, hiszen visszaesőnek számítanak. A döntéssel akár a Class FM frekvenciaengedélyét is bevonhatják, ami idén novemberben járna le. Ez több embernek is kapóra jönne.

Andy Vajna

A Class FM Simicska Lajos vállalkozása. A miniszterelnökkel összevesző médiamogul esetleges kiszorításával a filmpápa, Andy Vajna is nyerhet. Az ő tervei között szerepel ugyanis egy országos rádió indítása, és a Class FM megüresedett országos frekvenciái erre megfelelnének.

Kerestük az ügyben a Class FM-et és a Médiahatóságot is. A rádiónál közölték: nem kívánnak nyilatkozni, a hatóságtól pedig azt a választ kaptuk: 40 napjuk van a vizsgálatra.

Miótán leg*cizte Orbán Viktort, Simicska Lajos szinte közellenségnek számít a kormányban. A korábban a miniszterelnökkel jó viszonyt ápoló üzletembert azóta minden létező eszközzel próbálják tönkretenni. Miután cégét, a Közgépet kiszorították a közbeszerzésekből, az MTVA-nak gyártott műsorait számolták fel, majd a Magyar Nemzet és a Hír Tv lett közellenség. Legutóbb pedig a csak Simicska-oszlopokként ismert hirdetőoszlopokat bontották el a város számos pontjáról.

Szólj hozzá!

Hozzászólás

Ez is érdekelhet Tőle

Komment