Újabb elképesztő hírhamisítás a TV2-n

A TV2 hírhamisítói a közmédiát megszégyenítő módon álltak csatasorba és már nem csupán arról van szó, hogy felköpnek ás aláállnak, ez a saját szemünkbe pisálás világcsúcs.

A 24.hu figyelt fel arra, hogy a Vajna-féle kereskedelmi csatorna nem akárhogyan szállt be a közmédia és a Habony-közeli lapok Vona Gáborral szembeni lejárató kampányába: azt a látszatot keltették, mintha a Jobbik elnöke elismerte volna, hogy évekkel ezelőtt részt vett melegbulikon, mindezt annak apropóján, hogy a Terry Black művész úr feltöltött egy fényképet a Facebookra, amelyről azt állítja, hogy 2003-ban készült Vonáról egy melegbuliban. (A valóság az, hogy 2009-ben készült egy sajtófotó pályázatra.)

Vona tagadta a homokosságával kapcsolatos utalásokat, beperelte Terry Blacket, és közölte: ő “büszke heteroszexuális”, a 2003 körüli időszakban viszont valóban járt értelmiségi körökbe, ami Orbán Viktor polgári köre volt. “Onnan egy idő után kiléptem, nem tudom, hogy folytatódott a kör munkája” – tette hozzá viccelődve.

A TV2 hírműsora ehhez képest úgy számolt be tegnap az ügyről, hogy bevágták a Terry Black által (is) közzétett fényképet, amin ugye Vona Gábor egy 2009-es Jobbik-rendezvényen közel áll egy neki gratuláló fiatalemberhez, akit át is karol, Vona fenti nyilatkozatát pedig ott vágták meg, hogy valóban járt értelmiségi körökbe, mintha ezzel Vona beismerte volna a melegorgiákat. A TV2 nézői tehát nem tudhatták meg, hogy valójában Orbán polgári köréről beszélt a politikus.

Ráadásul Novák Előd volt Jobbik-alelnök szavait is meghamisították: Facebook bejegyzése szerint ugyanis nem Vonán gúnyolódva tette ki a riportban bemutatott képet, hanem épp ellenkezőleg.

Szólj hozzá!

Hozzászólás

Ez is érdekelhet Tőle

Komment